Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

האירוע המושלם מתחיל בטופז

למה אתם מחכים, השאירו פרטים ואנו נדאג לחוויה המושלמת




    טופז על הים

    טופז על הים – אולם אירועים על הים…

    את מתחם אולמות האירועים בטופז על הים בעכו, פתחו שני שותפים לפני כ 30 שנה. מתחם זה היה מיועד לגדלים שונים של אירועים על פי כמות המוזמנים, עד שלפני כשנה נפתח האולם הגדול הנמצא בקומה האחרונה במתחם. אולם זה, מכיל כ 1000 מוזמנים ויש בו את העיצוב העדכני ביותר וכן, מסכים מהמשוכללים ביותר, מערכת תאורה והגברה שאת על אלה לא ניתן לראות בשום אולם בכל אזורי הארץ. המזון שמוגש באירועים במתחם טופז על הים הנו מטובי השפים, כאשר הם מגישים את מיטב המאכלים מכל העולם, כך שמצפה לאורחים ולכם חוויה קולינרית מדהימה.. אנו נארגן לכם את האירוע המשפחתי המוצלח ביותר, באמצעות הצוות המסור והמקצועי שלנו שעוסק בתחום האירועים מזה שנים רבות.

    עוד על מתחם טופז על הים

    מתחם טופז על הים כאמור, בנוי משלושה אולמות אירועים שמתאימים לסדר גודל של אירוע קטן, בינוני וגדול מ 100-1000 מוזמנים. המתחם עטוף בחלקו העליון בזכוכית וניתן ליהנות מהנוף עוצר הנשימה של חופי עכו העתיקה ועד לחיפה. השירות והאווירה שלנו הם מעל לכל תחרות והמוזמנים שלכם יחוו שירות ויחס ביתי מכל הלב. הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר, כך שנוכל לתאם לכם פגישה ואף תוכלו להיות מוזמנים לאירוע משפחתי, כך שתראו כיצד מתנהל האירוע ברגע אמת. ניתן להשאיר פרטים באתר שלנו ואנו נשמח לשרת אתכם כמיטב המסורת והמוניטין של צוות טופז על הים.

    החוזקות שלנו

    השירות המקצועי

    צוות שלם שנותן שירות ללקוחות כבר מעל ל-30 שנה. הצוות מכיל מנהלי אולם, צוות מטבח עם שף צמוד, מנהלי אירועים, מלצרים, תאורנים וכו' …

    האוכל

    את האוכל שלנו אנחנו לוקחים אישית ומאפשרים לכם לטעום בשפע את מגוון הטעמים שאנחנו מציעים.

    העיצוב הייחודי

    אנו מאמינים בהתחדשות ולכן חשוב לנו לשמור על רמת העיצוב העדכנית ביותר שתגרום לכם ולאורחים לאווירה מושלמת.

    הגברה ותאורה

    דאגנו למערכת הגברה ותאורה מהמתקדמות בעולם. מסכי לד ענקיים וכל מה שתצטרכו לאירוע המושלם.

    הזוגות שלנו ממליצים

    אתמול הייתי בבת מצווה למשפ ' בלישה ונידהמתי ביופיו השרות של המלצר מעולה והאוכל ברמה גבוהה וטעים מאוד. אני צמחונית המלצר הציע לי מנה בשרית אמרתי שאני צמחונית אחריי 10 בערך קיבלתי מוקפץ טעים ברמות ההגשה הפתיע אותי זה בא בכלי עץ עם מכסה הייתי בהרבה אירועים אמת שלא היה להם להציע לי משהו צמחוני ואצלכם זה קנה אותי. אשרייכם תמשיכו ככה.

    שרה סעדון

    13.7.17

    אתמול הייתי בחתונה של חבר רון עם בחירת ליבו אושרית. רציתי לומר שמאוד נהניתי מהבופה העשיר והטעים. בפנים מנת הדואט דג ממש טעימה ועשירה בטעמים. ממליץ מאוד על האולם שלכם, שאפו - תמשיכו ככה.

    יגאל שפורקר

    10.6.17

    ערכנו בשעה טובה את חתונתו של הבן ויש לציין שאולמי טופז על הים... אולם האירועים הכי טוב שיכול להיות היום באזור הצפון הן מבחינת האוכל האיכותי העשיר והטעים והן מבחינת התפאורה... והכי חשוב יש לציין את בעלי האולם בבר שדואג ועומד החל מתחילת האירוע ועד סופו שהכל יתפקד ויתנהל בצורה הכי טובה שאפשר לבקש... תודה לך ולכל העובדים

    יוסי רובין

    18.1.17

    באוקטובר, חגגנו בת מצווה של הודיה שלנו.

    רצינות להודות לאולמי טופז על האוכל הטעים והשרות המושלם, יחס ומקצועיות.

    תודה לבבר שליווה אותנו.

    מחכים כבר לחגוג את האירוע הבא שלנו

    משפחת רחמימוב

    שיווק דיגיטלי לעסקים שיווק דיגיטלי לעסקים