Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

האירוע המושלם מתחיל בטופז

למה אתם מחכים, השאירו פרטים ואנו נדאג לחוויה המושלמת




    אולמות לבת מצווה

    כאשר אולמות לבת מצווה אפשר למצוא בלי סוף. קטנים או גדולים, פתוחים או סגורים, בעלי אופי וקווים מזרחיים או כאלו בסגנון אירופאי וכמובן תפריטים משתנים. בתוך כל המשתנים הללו אנו נצטרך לבחור אולם אשר יענה על הצרכים שלנו בצורה הטובה ביותר ורבים האנשים אשר אינם בוחרים כראוי אחד שכזה, מה שגורם לעתים קרובות לאירוע להפוך מששון לאסון. עוגמת הנפש אשר יכולה להיווצר מטעויות קטנות אשר יכולנו למנוע היא גדולה. הן בקרב המשפחה, הן בקרב האורחים, אך בעיקר, בקרב כלת בת המצווה שבשבילה זהו אירוע של פעם בחיים אותו תזכור לעד, לטוב, או חלילה למוטב. לפניכם כמה טיפים מהמומחים שלנו 'TOPAZ על הים' שיוכלו לעזור לכם בעת תכנון האירוע הגדול והמרגש שלכם.

    כך תבחרו נכון אולמות לבת מצווה

    הרגע הגדול והמרגש קרב ובא ואתם מתחילים לתכנן ולחפש אולמות לבת מצווה לאירוע בלתי נשכח אשר יותיר חותם עוד הרבה לאחר שיסתיים. לפניכם כמה טיפים אותם רצוי שתיקחו בחשבון בתכנון של היום הגדול:

    • כשרות, נגישות ורגישות: בראש ובראשונה נרצה לדאוג שלא יהיה ולו אף אורח אחד שלא יוכל לשמוח בשמחתנו. גם אם אנו איננו שומרי מסורת אנו נביא בחשבון שחלק מאורחינו כן. גם אם אנו יודעים מי יגיע בוודאות תמיד צריך יהיה לקחת בחשבון גם אורחים שיגיעו עם בן או בת זוג חדשים. כמו כן, נוודא שתפריט האוכל יהיה מגוון ויציע גם מנות לצמחונים, טבעונים ואנשים בעלי רגישויות ואלרגיות למזון. לבסוף נברר אם המקום נגיש לאנשים בעלי מוגבלויות הנעזרים בכיסא גלגלים.
    • דוד גוגל ודודה פייסבוק: כיום בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות נוכל לבקש המלצות, לקרוא ביקורות, להשוות מחירים, ולראות תמונות של האולמות והתפריטים אותם הם מציעים והכל בכמה לחיצות כפתור פשוטות.
    • דברים שרואים מכאן: על אף ההמלצה בסעיף הקודם אנו נמליץ לכם גם לעשות עבודת רגליים, ללכת לטעימות ובמידה וניתן, כמו באולמות שלנו, להגיע לאירוע בזמן אמת ולקבל את הרושם המדויק ביותר.

    מאז פתיחת המתחם ב – 2016 'TOPAZ על הים' מובילים את עולם האירועים בצפון. המתחם מציע שלושה אולמות בגדלים שונים אשר יכולים להכיל בין 100 ל – 1000 אורחים. האולמות נושקים לחופי עכו הקסומים ומשקיפים בעזרת חלונות שקופים לנוף המרהיב מעכו ועד חיפה. מחפשים אולמות לבת מצווה או כל אירוע משמח אחר? פנו אלינו ואנו נדאג לתכנן ביחד אתכם אירוע שהנסיכה שלכם עוד תספר עליו בבת מצווה של הבת שתהיה לה בבוא היום בעזרת השם. נתראה בשמחות.

    אולם אירועים לבת מצווה

    מה הם המרכיבים שצריך אולם אירועים לבת מצווה בכדיי להפוך אותה לאירוע עוצר נשימה שעוד ייזכר לימים קדימה וייחקק בראשם האורחים, שלכם ובעיקר של הנסיכה שלכם שביום הפכה מילדה לאישה צעירה. כמובן שהשחקן המרכזי בכל אירוע יהיה האוכל אשר עליו יכול לקום או ליפול אירוע, אך יחד עם זאת ישנם עוד דברים קטנים אשר יכולים להפיל אירוע שאם לא נדע לתכנן את האירוע ולמנוע אותם יכולים להביא לעוגמת נפש גדולה. בכדי שלא נגיע לשם הכנו לכם כמה טיפים שיעזרו לכם בתהליך בדרך אל הערב הקסום.

    לפני שנסגור אולם אירועים לבת מצווה, חשוב לדעת:

    • הרשת הגלובלית פותחת לנו אינסוף גישה לכל המידע אותו נרצה לקבל והכל בלחיצת כפתור. המלצות, מחירים, ביקורות, מחירים ותפריטים.
    • התקשורת עם בעלי האולם או מנהל המכירות היא חשובה ביותר. אם היחס חם אדיב ומקצועי תהיו סמוכים ובטוחים שכך גם ייראה הצוות. אולם, במידה והיחס יהיה קר ומנוקר, איש הקשר לא יראה עין בעין את החלום שלכם לאירוע מושלם ואם תרגישו בחוסר סבלנות מצדו וותרו ועברו לאופציה הבאה.
    • יופי, סגרתם על אולם אירועים לבת מצווה של הנסיכה. את ההזמנות מומלץ לחלק כשלושה שבועות לפני האירוע ואת התזכורות שבוע לפני. אלו הזמנים האידיאליים. מוקדם מספיק על מנת שהמוזמנים ישריינו את היום החשוב ומאידך לא מאוחר והם תכננו תכניות אחרות.
    • לבסוף, הכי חשובה באירוע תהיה כמובן כלת בת המצווה. לפני הכל שבו איתה, בקשו ממנה שתשתף אתכם ברצונות שלה ובחזון שלה לאירוע, זהו אחד הימים החשובים והמשמחים בחייה של הילדה וחשוב שכך היא תזכור אותו לעד.

    אולמות לבת מצווה

    אולם אירועים לבת מצווה – לחלום ביחד אתכם

    מתחם האירועים הוותיק והמוביל בצפון בכלל ובעכו בפרט שוכן על החופים הציוריים המשקיפים על הים התיכון וחיפה. 'TOPAZ על הים' הינו מתחם של שלושה אולמות בגדלים שונים הבנויים להפיק אירועים בכל גודל, מקטן ועד ענק. עם הציוד המתקדם, האוכל המשובח של מיטב השפים המובילים ובעיקר הצוות המקצועי והאדיב כל אירוע הופך לבלתי נשכח. לא פלא שכל כך הרבה לקוחות בוחרים לחזור ולחגוג אצלנו פעם אחר פעם. אז אם אתם מחפשים אולם אירועים לבת מצווה אתם יכולים להפסיק לחפש ולעשות לנו טלפון, משם אנו נדאג לכל השאר.

    בת מצווה על הים

    עצמו עיניים, בת מצווה על הים עם שקיעה סגלגלה מעל הגלים והר הכרמל המדהים ברקע… פקחו עיניים, זה בקלות יכול להתגשם! הרגע המיוחד הזה בו אנו חוגגים את הפיכתה של הנסיכה שלנו מילדה לאישה צעירה הוא רגע שיחק לעד בזיכרונכם, בזיכרון האורחים שלכם ,אך בעיקר, בזיכרון הכלה הצעירה. מתחם 'TOPAZ על הים' הינו חלום המתרחש במציאות. מעל 25 שנים שאנחנו ממציאים את עצמנו בכל פעם מחדש בכל אירוע ואירוע. העיצוב היוקרתי הקלאסי בשילוב עם מערכות הסאונד והתאורה המתקדמות בעולם ותפריט כל כך עשיר שכמעט בלתי אפשרי להחליט אילו מנות לבחור הבחירה היא טבעית.

    בת מצווה על הים באווירה שעוד לא הכרתם

    כאשר טסים בכל העולם, מביאים את קירות השיש מאיטליה, את הריצוף מספרד והקינוחים משווייץ אנחנו גאים לומר שאנו באמת הופכים עולמות, תרתי משמע, על מנת להעניק לחוגגים אצלנו את הטוב ביותר. המתחם נוסד על ידי שני חולמי חלום, החלום לגרום לאנשים לשמוח ואת זה אנחנו עשינו, עושים ונעשה לעד. קירות הזכוכית הענקיים המעניקים תחושת אווירה פתוחה, התפריט הרחב אשר נבנה על ידי השפים המובילים בתעשייה בארץ ובעולם ועם תפאורה ותאורה שלא נופלות מאולמות מחזות הזמר הגדולים בברודווי האירועים במתחם הם ההצגה הכי טובה בעיר. אבל בהפרש ניכר, הגורם המרכזי שבזכותו הכל מצליח להשתלב בהרמוניה הוא צוות העובדים, המקצועי, האדיב והמנוסה. משיחת הטלפון הראשונה, דרך התכנון לפרטי פרטים ועד כיבוי האורות לאחר אחרון האורחים הצוות שלנו מלווה את בעלי השמחה ונותן להם להתרכז בדברים אחרים כמו מציאת צלם, תקליטן, בגדים לאירוע ועוד…

    למה להמר כשאפשר ללכת על בטוח?

    בימינו, בעידן הרשת בכלל והרשתות החברתיות בפרט, ניתן לקבל מידע בלתי נגמר אודות כל אולם או גן אירועים. אפשר לקרוא ביקורות, לקבל עצות והמלצות וכמובן, לראות תמונות וסרטונים של אירועים. אבל בעיקר, לראות תמונות של המנות בתפריט. יחד עם זאת, העולם הווירטואלי לא יכול להעביר את תחושות הטעם של המנות, האווירה עם הצלילים והאורות והצלילים. לכן, אנחנו מזמינים אתכם לאירוע בת מצווה על הים בזמן אמת על מנת שתוכלו לעשות בחירה מושכלת ונכונה יותר עבור הנסיכה הקטנה. צלצלו אלינו ונקבע ביחד ביקור במתחם והשתתפות באירוע במציאות ולא בסרטון.

    מעוניינים באירוע חלום? הגעתם למקום הנכון

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:


      גאים לשמח אנשים

      בין אם זה בר או בת מצווה, חתונה או ברית, אנו מציעים שלושה אולמות אירועים בהתאם למספר האורחים וכל אחד מהם הוא אולם אירועים יוקרתי בפני עצמו. מרגע שיחת הטלפון הראשונה ועד החוגג האחרון המומחים שלנו דואגים ללוות צעד אחר צעד את בעלי השמחה ולדאוג לפרטים הקטנים ביותר כך שגם לילה לפני היום הגדול הם ישנים כמו תינוקות. מה ההתלבטות? צלצלו אלינו או השאירו לנו פרטים באתר ונדאג לחזור אליכם בהקדם עם רעיונות לאירוע המושלם הבא שלכם.

      למה להמר כשאפשר ללכת על בטוח?

      'TOPAZ על הים' הינו קומפלקס של שלושה אולמות אירועים לחגיגות עם מספר אורחים הנע בין 100 ל – 1000 אנשים. האולם הנושק לחופי עכו הקסומים בנוי כך שהנוף עוצר הנשימה של הים התיכון נשקף לעיני כל באי האירוע. בקרו באתר שלנו או יותר טוב, תרימו אלינו טלפון ונקבע לכם ביקור בזמן אמת. כי כאשר כולם מדברים על אולם אירועים בצפון הם מדברים על 'TOPAZ על הים'. רק בשמחות.

      עם ניסיון, מקצועיות וחיוך אי אפשר להתווכח

      הסוד המנצח של אולם אירועים על הים ובעצם בכל אולם יהיה היכן שיהיה טמון בהון האנושי אשר עובד בו. עם ליווי צמוד של הצוות המסור של 'TOPAZ על הים' המלווה אתכם משלב תכנון האירוע ועד אחרון האורחים. כאשר מתחמי אירועים ואולמות נפתחים ונסגרים כמו פטריות לאחר הגשם הוותק והניסיון יבטיחו לכם שיש לאירוע הבא שתתכננו בית חם, אמין ובעיקר משמח. פנו אלינו, נספר לכם יותר ואולי ביחד נהפוך חלומות למציאות.
      שיווק דיגיטלי לעסקים שיווק דיגיטלי לעסקים