Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

האירוע המושלם מתחיל בטופז

למה אתם מחכים, השאירו פרטים ואנו נדאג לחוויה המושלמת




    אולמות לחינה בצפון

    קולולולו!!! החלטתם שזה זה, אמרת לו כן והודעתם לכולם. עכשיו הגיע הזמן לחפש אולם בין שלל אולמות לחינה בצפון והסביבה. אירוע כל כך חשוב חייבים לתכנן בקפידה רבה, זהו הצעד הראשון של הזוג האוהב בדרכו להקים בית בישראל וההקדמה לאירוע החשוב מכל- החתונה. אז איך נבחר אולם לחינה, אילו בגדים נלבש ומה יתנגן ברקע? למומחים של מתחם האירועים 'TOPAZ על הים' יש כמה עצות זהב לתת לכם לקראת הערב המרגש, בתקווה שגם לכם יהיה אירוע חד פעמי ובלתי נשכח.

    בחירה נכונה של אולמות לחינה בצפון

    • אולמות לחינה בצפון נפתחים ונסגרים כפטריות לאחר הגשם. כידוע, החינה הוא אירוע משמח ביותר ובו מספר משתתפים לא מבוטל כיאה למסורת המרוקאית. על כן, ראשית נבדוק כמה מוזמנים מגיעים מכל צד של המשפחה ונסנן את הסינון הראשוני לפי גודל האולם. במידה ומצאתם אולם אשר עונה על צורכיכם ויכול לאכלס את כמות האנשים אפשר להתחיל לבדוק את התפריט, התפאורה וציוד התאורה וההגברה במקום.
    • האלמנטים הבולטים ביותר של אירועי חינה הם הצבעוניות והמוזיקה כמובן. התאימו מבעוד מועד את התלבושות המסורתיות עם בדי המשי והכותנה המרהיבים, הכובעים והתרבושים כך שישתלבו באופן הרמוני לתפאורת האולם אותו בחרתם.
    • בעניין המוזיקה תהיינה שתי אפשרויות. הראשונה תהיה להזמין תקליטן המתמחה במוזיקה מזרחית בכלל ומרוקאית בפרט והאפשרות השנייה תהיה להקה חיה אשר תנגן בחגיגה. מניסיוננו, אנו ממליצים על האפשרות השנייה מכיוון שהלהקה נותנת תחושה יותר אותנטית ויוצרת קרבה רבה יותר בין הרוקדים. אבל זה כמובן תלוי בהעדפה שלכם ובהתאם לתקציבכם.

    אולמות לחינה בצפון

    אולמות לחינה בצפון – באים לעשות לכם שמח

    לא משנה כמה מוזמנים יש לכם ואיזה גודל של אולמות לחינה בצפון אתם מחפשים. 'TOPAZ על הים' הוא מתחם האירועים המוביל בצפון בו ישנם שלושה אולמות לאירועים בכל גודל, מהקטן והאינטימי ביותר ועד הגדול והמרשים ביותר. המתחם ממוקם על חופיה המהפנטים של עכו וקירות הזכוכית השקופים מביטים אל האופק האינסופי של הים התיכון והר הכרמל הפסטורלי של העיר חיפה. עם תפריט מדהים, צוות אדיב ומיומן ותפאורה יוקרתית בהשראת ארמון מלכותי אי אפשר לטעות. כבר יותר מ – 25 שנים שאנו עושים שמח לאלו הבוחרים לחגוג אתנו. אם אתם באמת רוצים אירוע חינה שאף אחד לא ישכח לעולם דברו עם המומחים שלנו. משם ועד הקולולולו הדרך תהיה קצרה ביותר.

    מעוניינים באירוע חלום? הגעתם למקום הנכון

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:


      למה להמר כשאפשר ללכת על בטוח?

      'TOPAZ על הים' הינו קומפלקס של שלושה אולמות אירועים לחגיגות עם מספר אורחים הנע בין 100 ל – 1000 אנשים. האולם הנושק לחופי עכו הקסומים בנוי כך שהנוף עוצר הנשימה של הים התיכון נשקף לעיני כל באי האירוע. בקרו באתר שלנו או יותר טוב, תרימו אלינו טלפון ונקבע לכם ביקור בזמן אמת. כי כאשר כולם מדברים על אולם אירועים בצפון הם מדברים על 'TOPAZ על הים'. רק בשמחות.

      עם ניסיון, מקצועיות וחיוך אי אפשר להתווכח

      הסוד המנצח של אולם אירועים על הים ובעצם בכל אולם יהיה היכן שיהיה טמון בהון האנושי אשר עובד בו. עם ליווי צמוד של הצוות המסור של 'TOPAZ על הים' המלווה אתכם משלב תכנון האירוע ועד אחרון האורחים. כאשר מתחמי אירועים ואולמות נפתחים ונסגרים כמו פטריות לאחר הגשם הוותק והניסיון יבטיחו לכם שיש לאירוע הבא שתתכננו בית חם, אמין ובעיקר משמח. פנו אלינו, נספר לכם יותר ואולי ביחד נהפוך חלומות למציאות.

      גאים לשמח אנשים

      בין אם זה בר או בת מצווה, חתונה או ברית, אנו מציעים שלושה אולמות אירועים בהתאם למספר האורחים וכל אחד מהם הוא אולם אירועים יוקרתי בפני עצמו. מרגע שיחת הטלפון הראשונה ועד החוגג האחרון המומחים שלנו דואגים ללוות צעד אחר צעד את בעלי השמחה ולדאוג לפרטים הקטנים ביותר כך שגם לילה לפני היום הגדול הם ישנים כמו תינוקות. מה ההתלבטות? צלצלו אלינו או השאירו לנו פרטים באתר ונדאג לחזור אליכם בהקדם עם רעיונות לאירוע המושלם הבא שלכם.
      שיווק דיגיטלי לעסקים שיווק דיגיטלי לעסקים