Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

האירוע המושלם מתחיל בטופז

למה אתם מחכים, השאירו פרטים ואנו נדאג לחוויה המושלמת




    אולם אירועים לבר מצווה

    למצוא אולם אירועים לבר מצווה שיהיה אחד כזה שיגרום לאירוע להפוך לבלתי נשכח וחד פעמי זאת לא משימה פשוטה. כולנו מכירים את התקופה הזאת שפתאום בזמן קצר אנו מוזמנים לכמה וכמה אירועים ולאחר שהיא נגמרת אנו לא זוכרים באיזה אולם היה איזה אירוע כי כולם נראו לנו אותו הדבר. היום המרגש הזה בו הילד הקטן שלו חוגג את הפיכתו מעלם חמודות לגבר צעיר חייב להיות יום אותו הוא לא ישכח כל החיים. לא הוא, לא הוריו ולא האורחים. אם כן, אנו שמחים לבשר לכם שישנו אחד כזה. ישנו אולם שגם הרבה לאחר שהערב יסתיים הוא לא ישכח. ואתם? אתם רק תצטרכו להתרגל למילה – תודה כאשר יחמיאו לכם על האירוע שהיה.

    אולם אירועים לבר מצווה בלתי נשכחת

    על חופי עכו הזהובים, עם נוף עוצר נשימה של שקיעות מהפנטות על רקע חיפה והים התיכון ממוקם מתחם האירועים 'TOPAZ על הים'. שולשה אולמות אירועים היכולים להכיל בין 100 ל – 1000 איש, תלוי באופי האירוע ומספר המוזמנים מציעים כל אחד מהם אולם לבר מצווה שתשאיר את האורחים פעורי פה. הצוות המסור והמקצועי, הציוד סאונד והתאורה המתקדם בעולם, מסכי הענק, קירות השיש הצרפתי והריצוף הספרדי היוקרתי, כל אלו רק חלק קטן מהקסם האופף את טופז.

    אולם אירועים לבר מצווה

    אולם אירועים לבר מצווה – לאירוע בלתי נשכח

    נכון, לצלם סרטונים ותמונות יפות של אירועים ותפריטים כל אחד יכול. לבקש מאנשים שיכתבו המלצות גם כן. אך להזמין את אלו המתכננים אירוע לאירוע הנחגג בזמן אמת, לחוות את הטעמים, הריחות, הצלילים והאווירה, את זה לא כולם מציעים. אולם, 25 שנות ניסיון ואלפי החוגגים איתם זכינו לחגוג ובשמחתם לשמוח אשר חוזרים ובוחרים לקיים גם את שאר האירועים שלהם אצלנו נותנים לנו מספיק ביטחון להזמין כל אחד, לכל אירוע ובכל עת לבוא ולקבל החלטה מושכלת באיזה אולם אירועים לבר מצווה הוא באמת יקבל את הטוב ביותר. אין פה התלבטות, פשוט צלצלו אלינו ונקבע להיפגש באירוע הקרוב. מבטיחים שההחלטה משם תהיה קלה מתמיד.

    מעוניינים באירוע חלום? הגעתם למקום הנכון

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:


      למה להמר כשאפשר ללכת על בטוח?

      'TOPAZ על הים' הינו קומפלקס של שלושה אולמות אירועים לחגיגות עם מספר אורחים הנע בין 100 ל – 1000 אנשים. האולם הנושק לחופי עכו הקסומים בנוי כך שהנוף עוצר הנשימה של הים התיכון נשקף לעיני כל באי האירוע. בקרו באתר שלנו או יותר טוב, תרימו אלינו טלפון ונקבע לכם ביקור בזמן אמת. כי כאשר כולם מדברים על אולם אירועים בצפון הם מדברים על 'TOPAZ על הים'. רק בשמחות.

      עם ניסיון, מקצועיות וחיוך אי אפשר להתווכח

      הסוד המנצח של אולם אירועים על הים ובעצם בכל אולם יהיה היכן שיהיה טמון בהון האנושי אשר עובד בו. עם ליווי צמוד של הצוות המסור של 'TOPAZ על הים' המלווה אתכם משלב תכנון האירוע ועד אחרון האורחים. כאשר מתחמי אירועים ואולמות נפתחים ונסגרים כמו פטריות לאחר הגשם הוותק והניסיון יבטיחו לכם שיש לאירוע הבא שתתכננו בית חם, אמין ובעיקר משמח. פנו אלינו, נספר לכם יותר ואולי ביחד נהפוך חלומות למציאות.

      גאים לשמח אנשים

      בין אם זה בר או בת מצווה, חתונה או ברית, אנו מציעים שלושה אולמות אירועים בהתאם למספר האורחים וכל אחד מהם הוא אולם אירועים יוקרתי בפני עצמו. מרגע שיחת הטלפון הראשונה ועד החוגג האחרון המומחים שלנו דואגים ללוות צעד אחר צעד את בעלי השמחה ולדאוג לפרטים הקטנים ביותר כך שגם לילה לפני היום הגדול הם ישנים כמו תינוקות. מה ההתלבטות? צלצלו אלינו או השאירו לנו פרטים באתר ונדאג לחזור אליכם בהקדם עם רעיונות לאירוע המושלם הבא שלכם.
      שיווק דיגיטלי לעסקים שיווק דיגיטלי לעסקים