Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

האירוע המושלם מתחיל בטופז

למה אתם מחכים, השאירו פרטים ואנו נדאג לחוויה המושלמת




    אולם אירועים לברית

    בשעה טובה ובמזל נולד לכם בן ובעוד שמונה ימים יכריזו על שמו בישראל. אולם אירועים לברית כבר יש לכם? אירוע כל כך חשוב של פעם בחיים יש לתכנן היטב, אמנם הילד לא יזכור אותו אבל אתם, זוג ההורים הטרי בוודאי שכן. אתם וכל אורח אשר יחגוג אתכם. אולם, תכנון לא נכון של האירוע יכול להוביל למפח ועוגמת נפש גדולים. לכן ביקשנו מהמומחים הוותיקים שלנו במתחם 'TOPAZ על הים' לתת לכם כמה עצות על מנת שגם האירוע שלכם יהפוך לבלתי נשכח שעוד ידובר בו רבות גם לאחר שהוא יסתיים. מוכנים? בואו נצא לדרך.

    איך לבחור נכון אולם אירועים לברית?

    אם כן, בחירה נכונה של אולם אירועים לברית יכולה להיות ההבדל בן אירוע מלא ששון לאסון. הנה כמה עצות זהב אשר יוכלו ולו במעט לעזור לכם בתכנון היום הגדול:

    • גב כלכלי: אין ספק שאחד הדברים החשובים ביותר הוא שלאולם יהיה גב כלכלי איתן מאחוריו. לא פעם אנו שומעים לצערנו על זוגות שתכננו את היום המושלם ובסמוך לאירוע קיבלו הודעה שבעלי האולם הכריזו על פשיטת רגל והם נותרו ללא כסף וללא אפשרות לסגור אולם אחר בזמן כה קצר.
    • וותק, ניסיון וההבדל שביניהם: וותק זה וותק וניסיון זה ניסיון, לא כל אולם המתמחה שנים בחינות וימי הולדת בהכרח יידע לתת מענה לאירועים מסוג שונה. חשוב לבחור אולם המנוסה באירועים כמו ברית ואם הוא מתמחה גם בשאר האירועים אז מה טוב, הוא יידע לתת מענה מהיר לכל בעיה אשר יכולה תהיה לצוץ.
    • עבודת רגליים: בימינו, ימי האינטרנט, קל לקבל את כל המידע אותו נרצה לדעת על אולמות האירועים. נוכל לקרוא ביקורות, לבקש המלצות, להשוות מחירים ולראות תפריטים וצורות הגשה. אמנם, לא פעם התמונות ערוכות וההבדל בין המציאות לרשת היא כמו שמים וארץ. מומלץ מאד לבחור כמה אולמות ברשת וללכת פיזית לראות אירועים בזמן אמת. האוכל תמיד יוצא יפה בתמונות, אך האם הוא באמת טעים כפי שהוא נראה?

    אולם אירועים לברית

    אולם אירועים לברית – אנחנו פה בשבילכם

    ניסיון של 25 שנים, צוות מקצועי, אדיב וקשוב, תפאורה מושלמת עם הציוד המתקדם ביותר, כל אלו הם רק חלק קטן מהדברים שהופכים את הבחירה של אולם אירועים לברית בצפון לבחירה קלה במיוחד. המתחם המשקיף על הים התיכון עם נוף משגע שמגיע עד לחיפה מציע שלושה אולמות בגדלים שונים לכל סוגי האירועים. עם תפריט משובח של מנות שף מדהימות, אלכוהול משובח וחיוך אי אפשר לטעות. פנו אלינו לעוד עצות לאירוע של פעם בחיים, מי יודע, אולי זה יהיה האירוע הבא שלכם…

    מעוניינים באירוע חלום? הגעתם למקום הנכון

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:


      למה להמר כשאפשר ללכת על בטוח?

      'TOPAZ על הים' הינו קומפלקס של שלושה אולמות אירועים לחגיגות עם מספר אורחים הנע בין 100 ל – 1000 אנשים. האולם הנושק לחופי עכו הקסומים בנוי כך שהנוף עוצר הנשימה של הים התיכון נשקף לעיני כל באי האירוע. בקרו באתר שלנו או יותר טוב, תרימו אלינו טלפון ונקבע לכם ביקור בזמן אמת. כי כאשר כולם מדברים על אולם אירועים בצפון הם מדברים על 'TOPAZ על הים'. רק בשמחות.

      עם ניסיון, מקצועיות וחיוך אי אפשר להתווכח

      הסוד המנצח של אולם אירועים על הים ובעצם בכל אולם יהיה היכן שיהיה טמון בהון האנושי אשר עובד בו. עם ליווי צמוד של הצוות המסור של 'TOPAZ על הים' המלווה אתכם משלב תכנון האירוע ועד אחרון האורחים. כאשר מתחמי אירועים ואולמות נפתחים ונסגרים כמו פטריות לאחר הגשם הוותק והניסיון יבטיחו לכם שיש לאירוע הבא שתתכננו בית חם, אמין ובעיקר משמח. פנו אלינו, נספר לכם יותר ואולי ביחד נהפוך חלומות למציאות.

      גאים לשמח אנשים

      בין אם זה בר או בת מצווה, חתונה או ברית, אנו מציעים שלושה אולמות אירועים בהתאם למספר האורחים וכל אחד מהם הוא אולם אירועים יוקרתי בפני עצמו. מרגע שיחת הטלפון הראשונה ועד החוגג האחרון המומחים שלנו דואגים ללוות צעד אחר צעד את בעלי השמחה ולדאוג לפרטים הקטנים ביותר כך שגם לילה לפני היום הגדול הם ישנים כמו תינוקות. מה ההתלבטות? צלצלו אלינו או השאירו לנו פרטים באתר ונדאג לחזור אליכם בהקדם עם רעיונות לאירוע המושלם הבא שלכם.
      שיווק דיגיטלי לעסקים שיווק דיגיטלי לעסקים