Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

האירוע המושלם מתחיל בטופז

למה אתם מחכים, השאירו פרטים ואנו נדאג לחוויה המושלמת




    בר מצווה – נועם טייב

    איפה להתחיל…. איך אפשר לסכם חוויה מדהימה במספר מילים???

    אנסה לתאר ולשתף את הרגשתנו לאורך הדרך עד יומנו הגדול -3.9.2017

    לאולמי "טופז על הים", הגענו מספר חודשים לפני האירוע לאחר שחיפשנו בין כמה אולמות אירועים בצפון בכדי להתרשם וכבר בתחילה ניתן היה להבחין בהתנהלות האדיבה והמקצועית של הצוות ובראשם מר אריק נג'ר איש ענק במידותיו ובליבו.

    התקבלנו בחיוך ונתנה לנו הרגשה טובה מהרגע הראשון שיש על מי לסמוך כך שידענו שפה אנו נקיים את האירוע!!! כך מיום הסגירה ועד בר המצווה צוות טופז על הים ליווה אותנו לאורך כול הדרך והיה זמין לכול שאלה ובקשה וההרגשה הייתה שלכול דבר הכי קטן יש עם מי לדבר.

    במעמד זה, אנו מודים מקרב לב לכול מי שלקח חלק בערב בלתי נשכח: לאריק נג'ר איש עם נשמה ענקית, קשוב, סובלני לכל שיגעון חפירה ובקשה שלנו – פינקת מכל הלב!!!

    למוטי אביטן שף מס'1 על אוכל מצוין שהוגש ברמה גבוהה הן בטעמו והן בטריותו וגרם לפידבקים מאנשים שלא הפסיקו לאכול, לשבח ולהלל.

    לדני עמר מנהל האירועים שהתרוצץ ללא לאות ודאג להשביע את רצוננו ואת רצון אורחינו בחיוך ובנימוס, לצוות המלצרים היקר צוות נדיר ואיכותי שעמל רבות תוך דגש על מתן שירות vip לאורחינו ובזכות כול הצוות המדהים האירוע היה מושלם!!!

    אנו נמליץ וממליצים בחום לכל מי שרוצה ליהנות ביומו המיוחד להצטרף "למשפחת טופז על הים" שדאגה לרווחת אורחינו שלא הפסיקו לפרגן כול הערב על סידור האולם, האוכל, השירות והאווירה המדהימה שחווינו, כל מה שבקשנו וחלמנו התגשם בזכותכם וכל מילה נוספת מיותרת!!!

    ברגשי כבוד והאהבה משפחת טייב.

    מעוניינים באירוע חלום? הגעתם למקום הנכון

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:


      שיווק דיגיטלי לעסקים שיווק דיגיטלי לעסקים