Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

האירוע המושלם מתחיל בטופז

למה אתם מחכים, השאירו פרטים ואנו נדאג לחוויה המושלמת




    חתונה קטנה על הים

    אחד מסימני ההיכר בהווי הישראלי הינו ללא ספק האירועים המשפחתיים. האופן בו אנו חוגגים אירועים אלה אשר בניגוד לתרבויות אחרות בעולם שמסתפקות במסיבה משפחתית או אירוע במסעדת יוקרה, תעשיית אולמות האירועים בישראל רק משגשגת. אם אתם מתכננים אירוע ומחפשים אחר אולמות אירועים בצפון, כדאי כי תתעמקו באולם האירועים שמציע כמה אולמות בגדלים שונים וממוקם על הים, כך שאת האירוע המשפחתי שלכם, נוכל להתאים לכם ממש כמו כפפה ליד.

    בגלל ההיצע הרב של אולמות האירועים בכל האזורים בארץ, אנשים כבר רגילים לסדר מסוים שנהוג בכל האולמות כמו למשל: קבלת הפנים, הבופה המוכר הנמצא בכניסה לאולם, המנה הראשונה, המנה העיקרית וכמובן הקינוח שיוגש בסוף האירוע. בין המנות האורחים ירקדו על רחבת הריקודים יצטלמו עם חתני השמחה ולאט, לאט יסתיים הערב. למחרת בבוקר, רובנו לא זוכרים את האירוע שבו היינו אלא אם כן מדובר היה באירוע מיוחד שנחגג באולם שונה ומיוחד.

    קריטריונים מנחים לבחירת אולם אירועים על הים 

    אפילו אם אתם עסוקים מעל הראש ואתם מתכננים אירוע בצפון, מומלץ לראות כמה שיותר אולמות אירועים אפילו כאלה שאתם כמעט בטוחים שלא יבואו בחשבון. בכל ביקור שתערכו באולמות השונים תלמדו עוד דברים, תקבלו רעיונות ואז בסופו של דבר תחליטו על אולם אירועים בצפון. במידה והמרחק הינו קצר, תוכלו לבקר בזמן אמת באירוע משפחתי הדומה לשלכם, למשל אם חתונה, בת , בר מצווה, ברית או בריתה ואז תוכלו לראות כיצד מתנהל האירוע בזמן אמת, מה שיהווה את האינדיקציה הטובה ביותר לבחירה הנכונה של האולם.

    באמצעות ביקור באולם אירועים בזמן אמת, תוכלו לראות אם האולם מעוצב לטעמכם, איך האוכל, האקוסטיקה, מה המיקום אם יש קלות או קושי בהגעה וכדומה. את כל אלה יש לקחת בחשבון לפני שתחליטו על אולם אירועים בצפון, שיקלע לטעמכם, יהיה מיוחד ויתאים לצרכיכם האישיים. יש לציין, כי בערב אחד, תוכלו לראות לפחות שלושה אולמות אירועים, כך שתקבלו את הרושם הנכון מכל אחד מהם.

    אולם אירועים על הים

     

    יש רומנטי ויש רומנטי ולעניות דעתנו ומניסיוננו חתונה קטנה על הים היא האירוע האינטימי, האישי והרומנטי ביותר. ענני הנוצה הרכים מעל הים התיכון על רקע צבעי כתום, סגול ואדום של שקיעות הים התיכון על חופי עכו המשקיפים אל הכרמל הירוק של חיפה הם חלק ממה שעושה את מתחם 'TOPAZ על הים' למוביל בצפון בעולם האירועים. במתחם שלושה אולמות יוקרתיים למטרת כל אירוע המצוידים עם ציוד התאורה והסאונד מהמתקדמים בעולם ותפריט עשיר ומדהים שנבנה על ידי טובי השפים בתעשייה. עם לקוחות שחוזרים פעם אחר פעם לחגוג אתנו את שמחתם כנראה שמשהו טוב קורה כאן…

    חתונה קטנה על הים – כך תכננו נכון

    חתונה קטנה על הים תהייה אמנם אינטימית ומצומצמת למשפחה וחברים קרובים אך אם לא נשים לב לפרטים הקטנים בחתונה הקטנה זה יכול יהיה להוביל לתקלות גדולות, שימו תשומת לב לכמה פרטים הקטנים הבאים על מנת שהכול יעבור בשלום גם באירוע שלכם:

    • את ההזמנות חלקו שלושה שבועות לפני האירוע, זה הזמן האידיאלי, לא מוקדם מידי בכדי שהאורחים ישריינו את התאריך מראש ולא מאוחר מידי והם עשו כבר תכניות. את התזכורת נמליץ לעשות כשבוע לפני האירוע. כיום ישנן תוכנות ואפליקציות פשוטות אשר שולחות תזכורת ומאשרות הגעה באופן אוטומטי.
    • וודאו שכל הדרכים לאולם או הגן נגישות לבעלי מוגבלויות.
    • וודאו שהתפריט כשר ומכיל מנות גם לטבעונים, צמחונים ואנשים בעלי אלרגיות או רגישויות לאוכל.
    • תדאגו שלכולם יש איך להגיע לאירוע, בייחוד לאלו הבאים ממרחק, שכרו חברת הסעות אם מתאפשר.
       

    כמו כן, יהיה נחמד אם תחשבו על קונספט אשר ייחד את האירוע שלכם כמו חתונה לבנה או קונספט מסוים שאתם אוהבים, לצורך העניין אם שניכם אוהבים קעקועים אפשר להזמין מאפרת גוף שתעשה איפור קטן של קעקוע לאורחים.

    לחגוג בארץ להרגיש בחו"ל

    לפני התפאורה המושלמת, הסאונד והתאורה הנדירים והאוכל המדהים הסוד הגדול של 'TOPAZ על הים' טמון בצוות המקצועי, האדיב והאמין של המתחם. מבעלי המקום ועד אחרון העובדים מהרגע הראשון אתם תרגישו חלק מהמשפחה ולא יהיה ולו רגע אחד שלא יהיה לכם ליווי אישי וצמוד עד סוף האירוע ואף אחריו. כי חתונה קטנה על הים באווירה אינטימית זה השם האמצעי שלנו, צרו עמנו קשר והמומחים שלנו יתכננו ביחד אתכם איך לתרגם את חלומכם למציאות.

    מעוניינים באירוע חלום? הגעתם למקום הנכון

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:


      שיווק דיגיטלי לעסקים שיווק דיגיטלי לעסקים